fredag 12. oktober 2012

Roomsketcher

Jeg har fått helt dilla på Roomsketcher, det er jo genialt! Vet ikke hvordan det er hvis man betaler for den

oppgraderte versjonen, men på den som er gratis går det ikke ann å ha èn kontrastvegg. Det plager meg, det

går heller ikke ann å lage nivå forskjeller i rommet.Så når jeg har tegnet får jeg det ikke helt slik jeg har tenkt.

Møblene blir selvfølgelig ikke de samme heller, men de har gode alternativ.


Har sittet og tegnet stuen i dag, og jeg tror tankene rundt det rommet blir bra. Rommet er ganske stort, ca 50

kvm og gjør at vi får god plass. Noe vi liker svært godt!








Nå er det bare 2 dager igjen til overtakelse, og tiden kan ikke gå fort nok! Vi er super spente og klare til å gi

oss ut på ting vi ikke har noe erfaring med. Men gøy skal det bli, og renoveringen blir nok bra til slutt, uansett

hvilke problemer vi måtte støte på underveis:)




Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar