mandag 1. oktober 2012

Bad / Bathroom

I går hadde vi besøk av mureren som skal flislegge badet. Han sa det var en "lett" jobb, fordi utgangspunktet

er såpass bra. Så da går vell det sånn ca smertefritt, får vi håpe.


Vi (les; jeg) har etter mye om og men kommet frem til fliser og stil. Vi visste vi ikke vil ha ett "standard" bad,

med hvite flise på veggen, svarte på gulvet og enkel innredning! Jeg ville i utgangspunktet ha betong vegger,

men etter anbefaling fra murer, som mente dette ikke ble tipp topp siden vi måtte brukt murpuss utenpå

gipsplater.. la jeg det fra meg! Så da begynte søket på fliser, tapeter, maling etc som ville skape en betong

effekt.


Så kom jeg over disse bildene på drivved.no

, og valget falt da på en flis med navn Sement Concrete!




Jeg tror det kommer til å bli veldig bra, og en god blanding av det industrielle og det rustikke. HURRA!


I kveld kommer det elektrikker som skal se på det elektriske. Vi må nemlig bytte ut alt av det elektriske

anlegget (minus sikringsskap, det er nytt). Det er mye som skal ordnes, men det er bare gøy og styre på når

det er ens eget.


I dag er det faktisk maks 2 uker til overtagelse!:D



Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar