onsdag 13. februar 2013

Tid for kontraster

Just to late..



Når jeg så at Februar urfordringen var kontraster, så måtte jeg være med! Ikke fordi jeg mixer inn kontraster

i smånips, men fordi jeg elsker kontraster på de store tingene, slik som vegger, gulv osv! Men så så jeg at

den ble avslutte 8.feb..hehe! Men tenkte uansett å lage ett innlegg om det:)



Jeg elsker når vegger og gulv blir en ramme i stedet for ett lerret, jeg elsker når det mørke står i mot det lyse

uten å kun være svart og hvitt, jeg elsker når det mørke og grove lager kontraster og en lunhet lyse farger

ikke kan matche!



Når vi renoverte huset var jeg sikker i mitt valg, jeg SKULLE ha en trevegg. Jeg har alltid hatt ett

kjærlighetsforhold til gamle trevegger, og når det ikke fantes i "funkis" huset fra 50-tallet, måtte jeg ta saken i

egne hender. Her kan man igjen se at jeg liker kontraster; 50-talls funkis møter uhøvlede trevegger! 



Jeg har også alltid elsket betong, så det kom også opp på lista over hvordan vegger vi skulle ha. Valget falt

da på fake betong, men lell! Vi brukte kalkmalingen fra Pure & Original og disse veggene blandet med lin

sofa, hodeskaller, volang-gardiner og puter i forskjellige farger og stoffer, syntes jeg kontrastene jeg var ute

etter begynner å komme på plass!











Jeg elsker stuen vår, og alle kontraster den har, jeg blir liksom aldri lei!


UniQue Interiør AS. Du er unik, la hjemmet ditt være det samme 





Helle

4 kommentarer:

  1. Rålekkert! Elsker kombinasjonene, både røft og romantisk, maskulint og feminint. Også akkurat den lune følelsen jeg så gjerne vil skape i hjemmet vårt:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh tusen takk!!:-) Så koselig å høre altså! Vi har blitt veldig fornøyde, så da er det ekstra stas når andre liker det også!:D

      Slett
  2. ...også et lite spørsmål: Hvilken farger fra Pure&original har dere brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har brukt fargen Potato Skin :-D

      Slett