onsdag 13. februar 2013

En titt inn i spisestua

...+ hjelp til fargevalg!



Begynner å bli veldig fornøyd med spisestua nå som gardiner endelig har kommet på plass. Det er ofte ikke

så mye som skal til! Gardinene er de samme som jeg har nede i stua, og jeg elsker de! De er på en måte to

much, men samtidig ikke.Mangler fortsatt noe på veggen, men vil ikke henge opp noe uten å være heelt

sikker først. Har sett for meg ett slags "bilde" av treverk, men jeg får tenke litt på det:)



Forige uke begynte jeg å male øvre del av stua i Kalkgrå, men den ble absolutt ikke noe fin her, og jeg er da

fortsatt på leit etter den perfekte farge. Lurer litt på en helt enkel en, som feks Bomull, men er redd for at det

skal bli kjedelig..hmm.. ikke lett det der! Kom gjerne med tips:D










Det var noen bildet av spisestuen her i huset, det tar tid før alt blir som det skal når man renoverer, men

1 kommentar: