tirsdag 13. november 2012

Armaturer..


Ett vanskelig valg


Armaturer er kanskje ikke det første man tenker på når man tenker på vanskelig valg man skal ta, men

herregud..det er jammen ikke lett! Jeg har sett for meg hvordan jeg vil ha de forskjellige, men det å faktiske

skulle finne noen som levere det man ser for seg..ja, det er værre. 



Jeg tror vi har blitt enige om hvilke vi går for, endelig! Det ble ikke helt slik vi så for oss, men armaturer må vi

ha, så da får vi bare senke kravene litt istedet.

UniQue Interiør AS. Du er unik, la hjemmet ditt være det samme. 




Kjøkkenbatteriet var ikke det vanskeligste å finne. Jeg hadde sett ett jeg syntes var veldig fint på IKEA, men mannen i huset (som er rørlegger..) nektet å montere noe derifra. Da ble det ett lignende fra Tapwell istedet. Det som var kriteriene her var; Uttrekkbarslange (veldig kjekt med tanke på å skylle oppvask), vaier/rør (vet ikke hva man kaller det..) som gjør uttrykket litt mer industrielt, og at den var stor! Her føler jeg vi har fått alle 3 kriteriene oppfylt, så tommel opp for det!




I dusjen var det helt og holdent mannen som fikk bestemme, så her ble det Damixa sin Slate! Nok en gang er det stooort, og det liker jeg!




På badekaret vil dette fra Damixa være. I utgangspunktet ville jeg ha det som er på bildet under, men pga at det mangler varmtvannsperre på den syntes jeg det ble litt vanskelig med tanke på junior i huset. Vil jo ikke at han skal få brannskader heller! Det var her det vanskeligste valget var..jeg syntes jo i utgangspunktet at det under er 10 ganger finere enn det over, men jeg måtte la sikkerheten og fornuften seire i dette tilfelle!




Dette er også fra Damixa!



På servanten kommer dette, også fra Damixa. Vi var avhengige av å ha ett med litt høyde på fordi servanten bygger en del opp fra sjenken! Her ble valget en stilren type, og jeg tror det var like greit:)



Gleder meg til monteringen kan starte. Men først må mureren legge flisene.. Ahhh hater å vente ;)






Helle




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar