lørdag 30. mars 2013

Loppisfunn

Nå er det alt for lenge siden sist! ( det er det jo forsåvidt hver gang...) Uansett, i dag var jeg på loppemarkedet hos Werpvintage. Hun skulle selge gamle skatter som hun hadde samlet opp over mange år! Noen ganger kan det lønne seg å bo på bygda, i dag var nettopp en slik dag! Gården hun har vokst opp på og hvor loppemarkedet skulle finne sted ligger 10 min unna meg, så kl 11.00 stod jeg klar utenfor låven, klar til å samle skatter!

Jeg var der i drøye tjue minutter, men rakk å få med meg to fantastiske bord hjem. Lykke!

Dette var det ene, ett fantastisk brettbord med treunderstell med de vakreste utskjæringer! Selve brettet er så fint, akkurat passe slitt, flekkete og fullt av sjel!


UniQue Interiør AS. Du er unik, la hjemmet ditt være det samme










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar