mandag 29. oktober 2012

Update kontor

Forige uke ble jeg ferdig med å legge gulvet på kontoret, men har glemt å legge ut bilder! Jeg er en veldig

"klarersjøl" person, så da må man jo kunne dokumentere bevisene de gangene utfallet blir bra!;)



Gulvet er utrolig nok fra IKEA, og var veldig enkelt å legge. Ikke var det dyrt heller, så bedre kan det jo

ikke bli;) Her inne vil det ikke bli like stor slitasje som på stue, kjøkken osv, så her kunne vi ta ett billigere

gulv som kanskje ikke er like slitesterkt som andre merker. Gulvet er litt mørkere i virkeligheten og

strukturen kommer bedre frem. Fornøyd er vi hvertfall! Skal prøve å se om jeg finner bilder av kontoret før

vi begynte her inne, men er ikke helt sikker på om jeg husket å ta noen. Vi blir så ivrige når vi først skal

begynne med noe, så det er lett å glemme noe opp i alt som skjer.

Mangler lister, samt å male ferdig skapdørene og montere på nye håndtak. Tenkte jeg skulle prøve meg på

ett DIY prosjekt på disse, så får vi se hvor bra det blir!


PS; Den überlekre taklampa skal selvgølgelig bli byttet ut!

UniQue Interiør AS. Du er unik, la hjemmet ditt være det samme. 




Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar